نامه جمعی از فعالان فرهنگی استان قزوین به مقام معظم رهبری

در پی انتخاب به حق و شایسته حضرت حجت الاسلام عابدینی به سمت نماینده ولی فقیه در استان قزوین جمعی کثیری از فعالان فرهنگی و افسران جنگ نرم استان با نگاشت نامه ای، از این انتخاب شایسته که موجبات شعف در میان جوانان پرشور و انقلابی قزوین شد، تقدیر و حمایت همه جانبه خود را اعلام می دارد.

متن این نامه بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت رهبر عزیز و فرزانه ی انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالى‏)

با تقدیم گرمترین سلام ها و آرزوی سلامتی و توفیق برای حضرتعالی

خبر مسرت بخش انتخاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی(دامت افاضاته) به عنوان نماینده ولی فقیه در استان شهیدپرور قزوین، موجبات شادی و شعفی وصف‌ناشدنی را در دل امت حزب الله استان فراهم آورد.

انتخاب ایشان به جانشینی حضرت آیت‌الله هادی باریک بین(دامت برکاته)،‌ نشان داد که با وجود کم‌توفیقی ما مردم قزوین از تلمذ بیشتر به پای خطبه‌های آن عالم جلیل‌القدر، عَلَمِ اقامه نمازجمعه همچنان بر دوش عابدی ولایتمدار، زاهدی خدمتگزار و پارسایی سیاستمدار باقی خواهد ماند؛ اگر زان کم سعادتی «صد حیف» بر دل داریم، زین حسن انتخاب «صد شکر» بر زبانمان جاری است.

بسیار خرسندیم که در چنین برهه حساس سیاسی و پیچ تاریخی مهم، انتخاب حکیمانه حضرتعالی سبب وحدت و یکپارچگی بیش از پیشِ پایبندان به اصول و ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی گردید؛ با اطمینان می‌توان گفت با کارنامه  درخشان حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی (دامت توفیقاته) در حوزه و دانشگاه، در مبارزه با رژیم ستمشاهی و هشت‌سال دفاع مقدس و نیز در مقاطع حساسی همچون فتنه های 78 و 88، آتیه‌ای سراسر بصیرت برای سپهر سیاست و فرهنگ استان متصور است.

در پایان به محضر شریف حضرت‌عالی عرض می‌داریم که ما فعالان فرهنگی استان قزوین، ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای حضرت آیت‌الله هادی باریک‌بین (دامت برکاته)، و آرزوی توفیق روزافزون برای نماینده جدید ولی‌فقیه در استان، با لبیک به حکم حکیمانه حضرتعالی، آمادگی خود را برای هرگونه خدمت و همکاری با نماینده معظم‌له در استان در راستای اهداف عالیۀ انقلاب اسلامی و آرمان‌های خمینی کبیر (قدس سره) ‌اعلام و از راهنمایی‌های پدرانه آن جناب استفاده خواهیم کرد.

به شکرانۀ این اتفاق مبارک نیز، سجده شکر بر آستان ربوبی حضرت حق تعالی می‌سائیم و منت‌دار این مرحمت شما خواهیم بود.

فرزندان انقلابی شما و افسران جنگ نرم در استان قزوین

13 اسفند، سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»

والعاقبه للمتقین

در صورت تمایل به امضاء این نامه جهت ارسال به دفتر مقام معظم رهبری لطفا فرم زیر را تکمیل بفرمایید[iphorm id=”1″ name=”حمایت از حجت الاسلام عابدینی”]